carima

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av carima - 23 juli 2011 15:20

Yngsta Dottern är äntligen på hemmaplan igen. Med i bagaget har hon många livserfarenter med sig.  

Både på gott & ont....

  Förra helgen höll mitt hjärta på att stanna när jag fick reda på ett av hennes badäventyr kunde ha slutat fruktansvärt illa.  

Hon kom i vägen för en hög våg, drogs ner & hamnade i en undervattensström som snurrade runt henne som i en centrifug. Till slut visste hon varken vad som var upp eller ner....    

Att hon klarade livhanken tror jag beror mycket på att hon är vältränad & framförallt att hon höll sig lugn under händelseförloppet. Chocken kom efteråt när hon var på torra land igen.

För att inte tala om hur chockad & halvt hysterisk jag var flera mil ifrån henne....  

Ett av mina förmaningstal var just att ge fasiken i att bada i havet.....

  Hemresan igår var som ditresan, flyget var försenat flera timmar. Men i natt sågs vi änligen igen.

Det var ett enormt pladder av 14 dagars upplevelser så många skratt fick vi.

Känner jag henne rätt så har hon lika mycket till att berätta......  





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards