carima

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av carima - 11 augusti 2011 11:14

Wow! Vi har fått tut i luren igen!  

Hade helt glömt bort hur tonsignalerna lät.

Detta tog "bara" en månad för Telia att åtgärda.....   

 

Bonusdottern tjoade glatt igårkväll om att hon var färdigpackad för sin resa.

Tur att jag frågade om passet för det hade hon inte skänkt en tanke på.   

Hennes solsemester hade kunnat få ett abrupt slut redan på Sturup... 

Jag & Mannen ska inte så långt. (bara över öresundsbron)

Solen lyser antagligen där som här med sin frånvaro & det är förmodligen lika kallt också. Så det blir en blandad kompott av kläder för olika väder som åker ner i våra väskor.  

Myggen har iaf inga problem med att hålla värmen  

De småjävlarna roar sig glatt med att ha fest på bl.a mina vader under nätterna.

Klådan efter deras måltider ska vi inte snacka om, den är fruktansvärd!   

Det måtte vara en stor skillnad på kvinnligt & manligt blod för Mannen har inte det minsta lilla bett efter deras natträder.

Hmm! Eller använder han mig som agn?   





 



 














Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards